fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Istraživanje tržišta i marketinga

Godina studija: I. diplomski

ECTS: 7.5

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dragan Benazić

Asistent:

Opis kolegija

Istraživanje marketing je sustavni postupka zasnovan na načelima znanstvene metode kojim se prikupljaju, obrañuju i analiziraju podaci kako bi se dobile informacije potrebne za donošenje marketinških odluka. Studenti će steći znanje o procesima, metodama i instrumentima istraživanja tržišta i djelovanja marketinških mjera za osiguranje primjene znanstvenog pristupa istraživanja u praksi marketinškog menadžmenta pri rješavanju svekolikih problema te pri odlučivanju o provoñenju marketinških aktivnosti poduzeća.

Također, osposobit će se za izvođenje projekata istraživanja tržišta i marketinga poduzeća s posebnostima istraživanjima u području marketinga usluga, uz ovladavanje procesom istraživanja, metodama i tehnikama prikupljanja i analiza podataka, te interpretaciju i prezentaciju rezultata istraživanja za potrebe rješavanja problema marketinške prakse.

Literatura

Obvezna:

  1. Marušić, M., i Vranešević,T.: Istraživanje tržišta, ADECO, Zagreb,2001.
  2. Malhotra, N., K.: Basic Marketing Research,Prentice Hall, 2011.
  3. Slajdovi i sažeci predavanja

Oblik održavanja nastave

Predavanja i vježbe

Izvedbeni plan

Predavanja: 3

Seminari: 0

Vježbe: 2

Način polaganja ispita

  • Pismeni ispit
  • Usmeni ispit