fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Istraživanje tržišta u turizmu

Godina studija: I. diplomski

ECTS: 7.5

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dragan Benazić

Asistent:

Opis kolegija

U okviru kolegija izučavaju se procesi, metode i instrumentiistraživanja tržišta te djelovanje marketinških mjera radi osiguranja primjene znanstvenog pristupa istraživanja u praksi turističkog menadžmenta pri rješavanju svekolikih problema u odlučivanju provoñenja marketinških aktivnosti poduzeća. Studenti se osposobljavju za izvoñenje projekata istraživanja tržišta i marketinga poduzeća s posebnostima istraživanjima u području marketinga u turizmu, uz ovladavanje procesom istraživanja, metodama i tehnikama prikupljanja i analiza podataka, te interpretaciju i prezentaciju rezultata istraživanja za potrebe rješavanja problema marketinške prakse.

Literatura

Obvezna:

  1. Marušić, M. I Prebežac, D.: Istraživanje turističkih tržišta, ADECO, Zagreb, 2004.
  2. Marušić, M. i Vranešević,T.: Istraživanje tržišta, ADECO, Zagreb,2001.
  3. Malhotra, N., K.: Basic Marketing Research, Prentice Hall, 2011.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i vježbe

Izvedbeni plan

Predavanja: 3

Seminari: 0

Vježbe: 2

Način polaganja ispita

  • Pismeni ispit
  • Usmeni ispit