Istraživanje tržišta u turizmu
Godina studija: I. diplomski
ECTS: 7.5
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dragan Benazić
Asistent:
Opis kolegija
U okviru kolegija izučavaju se procesi, metode i instrumentiistraživanja tržišta te djelovanje marketinških mjera radi osiguranja primjene znanstvenog pristupa istraživanja u praksi turističkog menadžmenta pri rješavanju svekolikih problema u odlučivanju provoñenja marketinških aktivnosti poduzeća. Studenti se osposobljavju za izvoñenje projekata istraživanja tržišta i marketinga poduzeća s posebnostima istraživanjima u području marketinga u turizmu, uz ovladavanje procesom istraživanja, metodama i tehnikama prikupljanja i analiza podataka, te interpretaciju i prezentaciju rezultata istraživanja za potrebe rješavanja problema marketinške prakse.
Literatura
Obvezna:
- Marušić, M. I Prebežac, D.: Istraživanje turističkih tržišta, ADECO, Zagreb, 2004.
- Marušić, M. i Vranešević,T.: Istraživanje tržišta, ADECO, Zagreb,2001.
- Malhotra, N., K.: Basic Marketing Research, Prentice Hall, 2011.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 3
Seminari: 0
Vježbe: 2
Način polaganja ispita
- Pismeni ispit
- Usmeni ispit