Turistička destinacija
Godina studija: I. diplomski
ECTS: 7.5
Nastavnici
Nositelj kolegija: prof.dr.sc. Danijela Križman Pavlović
Asistent: dr.sc. Iva Slivar
Opis kolegija
Turistička destinacija nosivi je element turističkog sustava. Upravljanje turističkom destinacijom specifično je u odnosu na druge sustave. Cilj je kolegija osposobiti studente za razumijevanje strukture, tipologije i razvojnih faza turističke destinacije, za kritičku analizu atraktivnosti, imidža i marke turističke destinacije te za upravljanje turističkom destinacijom. Sadržaji kolegija su: objašnjenje, izvorište i smisao pojma turistička destinacija; turistička destinacija kao sustav; tipologije turističkih destinacija; razvoj turističke destinacije; turistička destinacija i marketinške implikacije; suvremen odnos turista i turističke destinacije; atraktivnost turističke destinacije; imidž turističke destinacije; izbor turističke destinacije u kontekstu ponašanja turista kao potrošača; turistička destinacija kao tržišna marka; upravljanje marketingom turističke destinacije – proces; marketing turističke destinacije u funkciji njezina održiva razvoja.
Literatura
Obvezna:
- Križman Pavlović, D. (2008). Marketing turističke destinacije. Pula/Zagreb: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Mikrorad d.o.o
- Pike, S. (2008). Destination marketing – An integrated marketing communication approach, Oxford: Butterworth_Heinemann.
- Cooper, C., Fletcher, J., Gilbert, D. et al. (1998). Tourism - Principles and Practice, Singapore: Longman
Oblik održavanja nastave
Predavanja i seminari
Izvedbeni plan
Predavanja: 3
Seminari: 2
Vježbe: 0
Način polaganja ispita
- Pismeni ispit