Marketing
Godina studija: II. preddiplomski
ECTS: 9
Nastavnici
Nositelj kolegija:
Asistent:
Opis kolegija
Studenti na kolegiju stječu kompetenciju upravljanja marketingom u poduzećima. Teorijski se detaljno razmatraju procesi analize, planiranja, primjene, organizacija i nadzora marketinga. Pisanjem eseja studenti kritički promišljaju o ulozi marketinga u društvu. Kroz vježbe stječu sposobnost rješavanja konkretnih marketinških pitanja u praksi poduzeća.
Literatura
Obvezna:
- Previšić, J. i Đ. Ozretić Došen (ur.) Osnove marketinga, Adverta, Zagreb 2007.
- Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., Osnove marketinga, MATE, 2006.
- Kotler, P., Keller, K.L., Upravljanje marketingom, Mate, 2008.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 3
Seminari: 3
Vježbe: 0
Način polaganja ispita
- Dva kolokvija ili pismeni ispit
- Usmeni ispit