fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Marketing

Godina studija: II. preddiplomski

ECTS: 9

Nastavnici

Nositelj kolegija:

doc.dr.sc. Ariana Nefat

doc.dr.sc. Dražen Alerić

Asistent:

Opis kolegija

Studenti na kolegiju stječu kompetenciju upravljanja marketingom u poduzećima. Teorijski se detaljno razmatraju procesi analize, planiranja, primjene, organizacija i nadzora marketinga. Pisanjem eseja studenti kritički promišljaju o ulozi marketinga u društvu. Kroz vježbe stječu sposobnost rješavanja konkretnih marketinških pitanja u praksi poduzeća.

Literatura

Obvezna:

  1. Previšić, J. i Đ. Ozretić Došen (ur.) Osnove marketinga, Adverta, Zagreb 2007.
  2. Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., Osnove marketinga, MATE, 2006.
  3. Kotler, P., Keller, K.L., Upravljanje marketingom, Mate, 2008.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i vježbe

E-nastava

Izvedbeni plan

Predavanja: 3

Seminari: 3

Vježbe: 0

Način polaganja ispita

  • Dva kolokvija ili pismeni ispit
  • Usmeni ispit