fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Marketing

Godina studija: II. preddiplomski

ECTS: 6

Nastavnici

Nositelj kolegija:

doc.dr.sc. Ariana Nefat

doc.dr.sc. Dražen Alerić

Asistent:

Opis kolegija

Studenti se kroz kolegij upoznaju s procesom upravljanja marketinga u poduzeću, uključujući analizu, planiranje, primjenu, organizaciju i nadzor marketinga. U okviru vježbi stječu kompetenciju rješavanja konkretnih poslovnih situacija.

Literatura

Obvezna:

  1. Previšić, J. i Đ. Ozretić Došen (ur.) Osnove marketinga, Adverta, Zagreb 2007.
  2. Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., Osnove marketinga, MATE, 2006.
  3. Kotler, P., Keller, K.L., Upravljanje marketingom, Mate, 2008.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i vježbe

E-nastava

Izvedbeni plan

Predavanja: 2

Seminari: 2

Vježbe: 0

Način polaganja ispita

  • Dva kolokvija ili pismeni ispit
  • Usmeni ispit