Marketing
Godina studija: II. preddiplomski
ECTS: 6
Nastavnici
Nositelj kolegija:
Asistent:
Opis kolegija
Studenti se kroz kolegij upoznaju s procesom upravljanja marketinga u poduzeću, uključujući analizu, planiranje, primjenu, organizaciju i nadzor marketinga. U okviru vježbi stječu kompetenciju rješavanja konkretnih poslovnih situacija.
Literatura
Obvezna:
- Previšić, J. i Đ. Ozretić Došen (ur.) Osnove marketinga, Adverta, Zagreb 2007.
- Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., Osnove marketinga, MATE, 2006.
- Kotler, P., Keller, K.L., Upravljanje marketingom, Mate, 2008.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 2
Seminari: 2
Vježbe: 0
Način polaganja ispita
- Dva kolokvija ili pismeni ispit
- Usmeni ispit