fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Multivarijatne analize u marketingu

Godina studija: II. diplomski

ECTS: 7.5

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dragan Benazić

Asistent:

Opis kolegija

Na kolegiju se izučavaju odabrane metode multivarijatnih analiza podataka te se ukazuje na njihovu primjenu u marketinškoj praksi. Studenti stječu znanja o postupcima provođenja pojedinih analiza te interpretaciji rezultata i donošenju zaključaka. U nastavi se primjenjuju programski paketi koji omogućuju obradu i analizu podataka.

Literatura

Obvezna:

  1. Marušić, M., i Vranešević,T.: Istraživanje tržišta, ADECO, Zagreb,2001.
  2. Malhotra, N., K.: Basic Marketing Research, Prentice Hall, 2011.
  3. Malhotra, N., K. i Birks, D. F.: Marketing Research: An Applied Approach, Prentice Hall, 2006.
  4. Hamman i B. Erichson: Marktforschung, Gustav Fischer, Stuttgart, 2000.
  5. Slajdovi i sažetci predavanja

Oblik održavanja nastave

Predavanja i vježbe

Izvedbeni plan

Predavanja: 3

Seminari: 0

Vježbe: 2

Način polaganja ispita

  • Pismeni ispit