Multivarijatne analize u marketingu
Godina studija: II. diplomski
ECTS: 7.5
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dragan Benazić
Asistent:
Opis kolegija
Na kolegiju se izučavaju odabrane metode multivarijatnih analiza podataka te se ukazuje na njihovu primjenu u marketinškoj praksi. Studenti stječu znanja o postupcima provođenja pojedinih analiza te interpretaciji rezultata i donošenju zaključaka. U nastavi se primjenjuju programski paketi koji omogućuju obradu i analizu podataka.
Literatura
Obvezna:
- Marušić, M., i Vranešević,T.: Istraživanje tržišta, ADECO, Zagreb,2001.
- Malhotra, N., K.: Basic Marketing Research, Prentice Hall, 2011.
- Malhotra, N., K. i Birks, D. F.: Marketing Research: An Applied Approach, Prentice Hall, 2006.
- Hamman i B. Erichson: Marktforschung, Gustav Fischer, Stuttgart, 2000.
- Slajdovi i sažetci predavanja
Oblik održavanja nastave
Predavanja i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 3
Seminari: 0
Vježbe: 2
Način polaganja ispita
- Pismeni ispit