fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Marketing proizvoda i inovacija

Godina studija: III. preddiplomski

ECTS: 6

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić

Asistent:

Opis kolegija

Upoznavanje s osnovnim pojmovima marketinga proizvoda i inovacija. Upoznavanje sa posebnostima politike proizvoda te upravljanjem inovacijama. Osposobljavanje za koncipiranje, planiranje i provođenje politike proizvoda i inovacija u poduzeću. Upoznavanje s istraživanjem razvoja proizvoda i usluga te stjecanjem spoznaja o procesu razvoja novih proizvoda.

Literatura

Obvezna:

  1. Philip Kotler: Upravljanje marketingom, 12. izdanje, Mate 2008.
  2. Robert G. Cooper: Winning at New Products, Basic Books, 2011.
  3. Paul Trott: Innovation Management and New Product Development, Prentice Hall 2011.
  4. Michael Baker and Susan Hart: Product Strategy and Management, Prentice Hall 2007.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i seminari

Izvedbeni plan

Predavanja: 30

Seminari: 30

Vježbe: 0

Način polaganja ispita

  • Kolokvij
  • Pismeni ispit
  • Usmeni ispit