Marketing proizvoda i inovacija
Godina studija: III. preddiplomski
ECTS: 6
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić
Asistent:
Opis kolegija
Upoznavanje s osnovnim pojmovima marketinga proizvoda i inovacija. Upoznavanje sa posebnostima politike proizvoda te upravljanjem inovacijama. Osposobljavanje za koncipiranje, planiranje i provođenje politike proizvoda i inovacija u poduzeću. Upoznavanje s istraživanjem razvoja proizvoda i usluga te stjecanjem spoznaja o procesu razvoja novih proizvoda.
Literatura
Obvezna:
- Philip Kotler: Upravljanje marketingom, 12. izdanje, Mate 2008.
- Robert G. Cooper: Winning at New Products, Basic Books, 2011.
- Paul Trott: Innovation Management and New Product Development, Prentice Hall 2011.
- Michael Baker and Susan Hart: Product Strategy and Management, Prentice Hall 2007.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i seminari
Izvedbeni plan
Predavanja: 30
Seminari: 30
Vježbe: 0
Način polaganja ispita
- Kolokvij
- Pismeni ispit
- Usmeni ispit