fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Management tržišnih komunikacija

Godina studija: III. preddiplomski

ECTS: 6

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić

Asistent: mr.sc. Darija Božac Marjanović

Opis kolegija

Upoznavanje sa osnovnim pojmovima marketinške komunikacije te sa utjecajem marketinške komunikacije na ponašanje kupaca. Osposobljavanje za koncipiranje, planiranje te provođenje svih aktivnosti marketinške komunikacije.

Osposobljavanje za primjenu marketinške komunikacije kao instrumenta marketinškog menadžmenta.

Literatura

Obvezna:

  1. Tanja Kesić: Integrirana Marketinška komunikacija, Zagreb, Opinio, 2003.
  2. Philip Kotler: Upravljanje marketingom 12. izdanje, Zagreb, Mate, 2008. (odabrana poglavlja)
  3. George E. Belch, Michael A. Belch: Advertising and promotion, An integrated marketing Comunication perspective, McGraw-Hill/Irwin, 2011.
  4. Lawrence Ang: Principles of Integrated Marketing Communications, Cambridge University Press, 2014.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i seminari

Izvedbeni plan

Predavanja: 30

Seminari: 30

Vježbe: 0

Način polaganja ispita

  • Kolokvij
  • Pismeni ispit
  • Usmeni ispit