Management tržišnih komunikacija
Godina studija: III. preddiplomski
ECTS: 6
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić
Asistent: mr.sc. Darija Božac Marjanović
Opis kolegija
Upoznavanje sa osnovnim pojmovima marketinške komunikacije te sa utjecajem marketinške komunikacije na ponašanje kupaca. Osposobljavanje za koncipiranje, planiranje te provođenje svih aktivnosti marketinške komunikacije.
Osposobljavanje za primjenu marketinške komunikacije kao instrumenta marketinškog menadžmenta.
Literatura
Obvezna:
- Tanja Kesić: Integrirana Marketinška komunikacija, Zagreb, Opinio, 2003.
- Philip Kotler: Upravljanje marketingom 12. izdanje, Zagreb, Mate, 2008. (odabrana poglavlja)
- George E. Belch, Michael A. Belch: Advertising and promotion, An integrated marketing Comunication perspective, McGraw-Hill/Irwin, 2011.
- Lawrence Ang: Principles of Integrated Marketing Communications, Cambridge University Press, 2014.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i seminari
Izvedbeni plan
Predavanja: 30
Seminari: 30
Vježbe: 0
Način polaganja ispita
- Kolokvij
- Pismeni ispit
- Usmeni ispit