fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Upravljanje odnosima sa kupcima usluga - CRM

Godina studija: I. diplomski

ECTS: 7.5

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić

Asistent:

Opis kolegija

Upoznavanje sa utjecajem upravljanja odnosima sa kupcima usluga na ponašanje kupaca.Stjecanje opće stručne osposobljenosti za područje vođenja tržišno usmjerenih aktivnosti poduzeća povezujući teorijska znanja CRM-a sa donošenjem marketinških odluka. Osposobljavanje za primjenu i provedbu odgovarajućih analiza kao preduvjeta implementacije, razvijanja i upravljanja sustavima upravljanja odnosima sa kupcima usluga i korisnicima, planiranje i razvijanje primjerenih marketinških strategija te provođenje aktivnosti upravljanja odnosima sa korisnicima.

Literatura

Obvezna:

  1. Velimir Srića, Josip Müller: Upravljanje odnosom sa klijentima, Delfin razvoj managementa, 2005.
  2. Željko Panian: Odnosi s klijentima u e-poslovanju, Sinergija nakladništvo, 2003.
  3. Manfred Bruhn: Relationship marketing, Vahlen, Munchen, 2013.
  4. Evert Gummeson: Total relationship marketing, Oxford, UK: Butterworth-Heinemann/Elsevier, 2008.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i vježbe

Izvedbeni plan

Predavanja: 45

Seminari: 0

Vježbe: 30

Način polaganja ispita

  • Kolokvij
  • Pismeni ispit
  • Usmeni ispit