Upravljanje odnosima sa kupcima usluga - CRM
Godina studija: I. diplomski
ECTS: 7.5
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić
Asistent:
Opis kolegija
Upoznavanje sa utjecajem upravljanja odnosima sa kupcima usluga na ponašanje kupaca.Stjecanje opće stručne osposobljenosti za područje vođenja tržišno usmjerenih aktivnosti poduzeća povezujući teorijska znanja CRM-a sa donošenjem marketinških odluka. Osposobljavanje za primjenu i provedbu odgovarajućih analiza kao preduvjeta implementacije, razvijanja i upravljanja sustavima upravljanja odnosima sa kupcima usluga i korisnicima, planiranje i razvijanje primjerenih marketinških strategija te provođenje aktivnosti upravljanja odnosima sa korisnicima.
Literatura
Obvezna:
- Velimir Srića, Josip Müller: Upravljanje odnosom sa klijentima, Delfin razvoj managementa, 2005.
- Željko Panian: Odnosi s klijentima u e-poslovanju, Sinergija nakladništvo, 2003.
- Manfred Bruhn: Relationship marketing, Vahlen, Munchen, 2013.
- Evert Gummeson: Total relationship marketing, Oxford, UK: Butterworth-Heinemann/Elsevier, 2008.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 45
Seminari: 0
Vježbe: 30
Način polaganja ispita
- Kolokvij
- Pismeni ispit
- Usmeni ispit