E-marketing
Godina studija: I. diplomski
ECTS: 7.5
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić
Asistent:
Opis kolegija
Upoznavanje s osnovnim pojmovima e-marketinga i elektroničkog poslovanja u okviru internetske ekonomije te s ponašanjem kupaca u elektroničkom poslovanju.
Osposobljavanje za koncipiranje i planiranje e-marketinga i elektroničkog poslovanja te za primjenu interneta kao instrumenta marketinškog menadžmenta.
Literatura
Obvezna:
- Ružić, D.: E-marketing. Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009.
- Chaffey, D., Chadwick, F. E., Mayer, R., Johnston, K.: Internet marketing: Strategy, Implementation and Practice, Essex, Pearson Education Limited 2009.
- Roberts, M. L., Zahay, D.: Internet marketing: Integrating Online and Offline Strategies, 2012.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 40
Seminari: 0
Vježbe: 35
Način polaganja ispita
- Kolokvij
- Pismeni ispit
- Usmeni ispit