fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

E-marketing

Godina studija: I. diplomski

ECTS: 7.5

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Dražen Alerić

Asistent:

Opis kolegija

Upoznavanje s osnovnim pojmovima e-marketinga i elektroničkog poslovanja u okviru internetske ekonomije te s ponašanjem kupaca u elektroničkom poslovanju.

Osposobljavanje za koncipiranje i planiranje e-marketinga i elektroničkog poslovanja te za primjenu interneta kao instrumenta marketinškog menadžmenta.

Literatura

Obvezna:

  1. Ružić, D.: E-marketing. Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009.
  2. Chaffey, D., Chadwick, F. E., Mayer, R., Johnston, K.: Internet marketing: Strategy, Implementation and Practice, Essex, Pearson Education Limited 2009.
  3. Roberts, M. L., Zahay, D.: Internet marketing: Integrating Online and Offline Strategies, 2012.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i vježbe

Izvedbeni plan

Predavanja: 40

Seminari: 0

Vježbe: 35

Način polaganja ispita

  • Kolokvij
  • Pismeni ispit
  • Usmeni ispit