fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Marketing u turizmu

Godina studija: III. preddiplomski

ECTS: 6

Nastavnici

Nositelj kolegija: prof.dr.sc. Danijela Križman Pavlović

Asistent: mr.sc. Darija Božac Marjanović

Opis kolegija

Zbog specifičnosti sastavnica i kategorija turističkog tržišta te procesa razmjene koji se tu odvijaju, nameće se potreba posebnog izučavanja primjene koncepcije marketinga u turizmu. Cilj je kolegija osposobiti studente za upravljanje marketinškim aktivnostima u turističkim organizacijama, hotelijerskim poduzećima i putničkim agencijama. Sadržaji kolegija su: specifičnosti primjene koncepcije marketinga u turizmu; marketinške informacije u turizmu (istraživanje turističkog tržišta, marketinški informacijski sustav); instrumenti marketinškog miksa u turizmu (proizvod, cijena, promocija, prodaja i distribucija); upravljanje marketinškim aktivnostima u turizmu (planiranje, organizacija, kontrola); turistička destinacija; marketing u funkciji održivog razvitaka turizma.

Literatura

Obvezna:

  1. Križman Pavlović, D. (2008). Marketing turističke destinacije. Pula/Zagreb: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Mikrorad d.o.o.
  2. Senečić, J., Grgona, J. (2006). Marketing menadžment u turizmu. Zagreb: Mikrorad d.o.o.
  3. Marušić, M., Prebežac, D. (2004). Istraživanje turističkog tržišta. Zagreb: Adeco.

Oblik održavanja nastave

Predavanja i seminari

E-nastava

Izvedbeni plan

Predavanja: 3

Seminari: 2

Vježbe: 0

Način polaganja ispita

  • Pismeni ispit