Marketing u turizmu
Godina studija: III. preddiplomski
ECTS: 6
Nastavnici
Nositelj kolegija: prof.dr.sc. Danijela Križman Pavlović
Asistent: mr.sc. Darija Božac Marjanović
Opis kolegija
Zbog specifičnosti sastavnica i kategorija turističkog tržišta te procesa razmjene koji se tu odvijaju, nameće se potreba posebnog izučavanja primjene koncepcije marketinga u turizmu. Cilj je kolegija osposobiti studente za upravljanje marketinškim aktivnostima u turističkim organizacijama, hotelijerskim poduzećima i putničkim agencijama. Sadržaji kolegija su: specifičnosti primjene koncepcije marketinga u turizmu; marketinške informacije u turizmu (istraživanje turističkog tržišta, marketinški informacijski sustav); instrumenti marketinškog miksa u turizmu (proizvod, cijena, promocija, prodaja i distribucija); upravljanje marketinškim aktivnostima u turizmu (planiranje, organizacija, kontrola); turistička destinacija; marketing u funkciji održivog razvitaka turizma.
Literatura
Obvezna:
- Križman Pavlović, D. (2008). Marketing turističke destinacije. Pula/Zagreb: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Mikrorad d.o.o.
- Senečić, J., Grgona, J. (2006). Marketing menadžment u turizmu. Zagreb: Mikrorad d.o.o.
- Marušić, M., Prebežac, D. (2004). Istraživanje turističkog tržišta. Zagreb: Adeco.
Oblik održavanja nastave
Predavanja i seminari
Izvedbeni plan
Predavanja: 3
Seminari: 2
Vježbe: 0
Način polaganja ispita
- Pismeni ispit