fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Neprofitni marketing

Godina studija: III. preddiplomski

ECTS: 3

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Ariana Nefat

Asistent:

Opis kolegija

Studenti se kroz kolegij upoznaju s obilježjima upravljanja marketinga u neprofitnim organizacijama, uključujući strateški i operativni aspekt. U okviru vježbi analiziraju se konkretni slučajevi neprofitnih organizacija, dok seminarima studenti produbljuju svoje znanje o određenim temama.

Literatura

Obvezna:

  1. Meler, Marcel, Neprofitni marketing, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2003
  2. Pavičić, Jurica, Strategija marketinga neprofitnih organizacija, Masmedia, Zagreb, 2003
  3. Andreasen, Alan R., Philip Kotler, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Pearson Education 2008

Oblik održavanja nastave

Predavanja, seminari i vježbe

E-nastava

Izvedbeni plan

Predavanja: 1

Seminari: 0.7

Vježbe: 0.3

Način polaganja ispita

  • Pismeni ispit