Neprofitni marketing
Godina studija: III. preddiplomski
ECTS: 3
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Ariana Nefat
Asistent:
Opis kolegija
Studenti se kroz kolegij upoznaju s obilježjima upravljanja marketinga u neprofitnim organizacijama, uključujući strateški i operativni aspekt. U okviru vježbi analiziraju se konkretni slučajevi neprofitnih organizacija, dok seminarima studenti produbljuju svoje znanje o određenim temama.
Literatura
Obvezna:
- Meler, Marcel, Neprofitni marketing, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2003
- Pavičić, Jurica, Strategija marketinga neprofitnih organizacija, Masmedia, Zagreb, 2003
- Andreasen, Alan R., Philip Kotler, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Pearson Education 2008
Oblik održavanja nastave
Predavanja, seminari i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 1
Seminari: 0.7
Vježbe: 0.3
Način polaganja ispita
- Pismeni ispit