fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Marketing usluga

Godina studija: I. diplomski

ECTS: 7.5

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Ariana Nefat

Asistent:

Opis kolegija

Studenti kroz kolegij stječu kompetenciju upravljanja marketingom u uslugama kroz izučavanje strateškog i operativnog pristupa primjene marketinga u uslužnim poduzećima. U okviru vježbi stječu kompetenciju rješavanja konkretnih poslovnih situacija, kroz analizu slučajeva, primjenu specifičnih tehnika i raspravu o konkretnim situacijama, dok seminarima proširuju stečena teorijska znanja i razmatraju njihov praktični aspekt.

Literatura

Obvezna:

  1. Ozretić-Došen, Đurñana, Osnove marketinga usluga, Mikrorad, Zagreb, 2002.
  2. Lovelock, Christopher, Jochen, Wirtz, Services Marketing: People, Technology, Strategy, Pearson Prentice Hall, 2007.
  3. Zeithaml, Valarie A., Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler, Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm, McGraw-Hill Irwin, 2006.

Oblik održavanja nastave

Predavanja, seminari i vježbe

E-nastava

Izvedbeni plan

Predavanja: 2

Seminari: 2

Vježbe: 1

Način polaganja ispita

  • Dva kolokvija ili pismeni ispit
  • Usmeni ispit