Marketing usluga
Godina studija: I. diplomski
ECTS: 7.5
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Ariana Nefat
Asistent:
Opis kolegija
Studenti kroz kolegij stječu kompetenciju upravljanja marketingom u uslugama kroz izučavanje strateškog i operativnog pristupa primjene marketinga u uslužnim poduzećima. U okviru vježbi stječu kompetenciju rješavanja konkretnih poslovnih situacija, kroz analizu slučajeva, primjenu specifičnih tehnika i raspravu o konkretnim situacijama, dok seminarima proširuju stečena teorijska znanja i razmatraju njihov praktični aspekt.
Literatura
Obvezna:
- Ozretić-Došen, Đurñana, Osnove marketinga usluga, Mikrorad, Zagreb, 2002.
- Lovelock, Christopher, Jochen, Wirtz, Services Marketing: People, Technology, Strategy, Pearson Prentice Hall, 2007.
- Zeithaml, Valarie A., Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler, Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm, McGraw-Hill Irwin, 2006.
Oblik održavanja nastave
Predavanja, seminari i vježbe
Izvedbeni plan
Predavanja: 2
Seminari: 2
Vježbe: 1
Način polaganja ispita
- Dva kolokvija ili pismeni ispit
- Usmeni ispit