Turoperatori i turističke agencije
Godina studija: III. preddiplomski
ECTS: 6
Nastavnici
Nositelj kolegija: izv.prof.dr.sc. Jasmina Gržinić
Asistenti:
Opis kolegija
Kolegij osposobljava studente na snalaženje u turbulentnom poslovnom okruženju nastalom kao posljedica promjena nastalih na strani turističke potražnje pa time posljedično i ponude. Studenti se upoznaju sa temeljnim razlikama grosista i detaljista, generalista i specijalista u turizmu.Nadalje, analizira se djelovanje/inicijative svjetskih I domaćih udruženja turističkih agencija ASTA, ABTA, IATA, ACTAA, UHPA kao i vodećih turoperatorskih koncerna. Izučava se razvoj agencija u svojstvu destinacijskih menadžment kompanija (DMC) i načini prezentacije turističkih paket aranžmana javnosti. Studenti savladavaju korake u izradi turističkih paket aranžmana te ih razrađuju temeljem primjera (pritužbe kupca, rješavanje reklamacija, upravljanje rizicima). Upoznaju se sa promjenama koje je izazvala primjena suvremenih tehnologija u turizmu.
Literatura
- Dulčić, A. (2005), Turističke agencije, Poslovanje i menadžment, EKOKON, d.o.o. Split.
- Suvremeni trendovi u turizmu (2014), Gržinić, J., Bevanda, V. ur, Znanstvena monografija, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“.
- Zakon o pružanju usluga u turizmu (NN 68/07); (NN 88/10)
Oblik održavanja nastave
Predavanja i seminari
Izvedbeni plan
Predavanja: 2
Seminari: 2
Vježbe: 0
Način polaganja ispita
- Pismeni ispit