fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Turoperatori i turističke agencije

Godina studija: III. preddiplomski

ECTS: 6

Nastavnici

Nositelj kolegija: izv.prof.dr.sc. Jasmina Gržinić

Asistenti:

Opis kolegija

Kolegij osposobljava studente na snalaženje u turbulentnom poslovnom okruženju nastalom kao posljedica promjena nastalih na strani turističke potražnje pa time posljedično i ponude. Studenti se upoznaju sa temeljnim razlikama grosista i detaljista, generalista i specijalista u turizmu.Nadalje, analizira se djelovanje/inicijative svjetskih I domaćih udruženja turističkih agencija ASTA, ABTA, IATA, ACTAA, UHPA kao i vodećih turoperatorskih koncerna. Izučava se razvoj agencija u svojstvu destinacijskih menadžment kompanija (DMC) i načini prezentacije turističkih paket aranžmana javnosti. Studenti savladavaju korake u izradi turističkih paket aranžmana te ih razrađuju temeljem primjera (pritužbe kupca, rješavanje reklamacija, upravljanje rizicima). Upoznaju se sa promjenama koje je izazvala primjena suvremenih tehnologija u turizmu.

Literatura

  1. Dulčić, A. (2005), Turističke agencije, Poslovanje i menadžment, EKOKON, d.o.o. Split.
  2. Suvremeni trendovi u turizmu (2014), Gržinić, J., Bevanda, V. ur, Znanstvena monografija, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“.
  3. Zakon o pružanju usluga u turizmu (NN 68/07); (NN 88/10)

Oblik održavanja nastave

Predavanja i seminari

E-nastava

Izvedbeni plan

Predavanja: 2

Seminari: 2

Vježbe: 0

Način polaganja ispita

  • Pismeni ispit