Elektroničko poslovanje
Godina studija: III
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc. dr. sc. Vanja Bevanda
Opis kolegija
Cilj izučavanja kolegija je ukazati na osnovne značajke razvitka koncepta eposlovanja. Dobiti osnovne informacije o strateškim, taktičkim i operativnim aspektima e-poslovanja. U praktičnom dijelu svladati osnove tehnika i vještina uspostavljanja web mjesta. Upoznati se s programiranjem poslužitelja i klijenata u e-poslovanju.
Teme koje se izučavaju su:
Pojmovno određenje koncepta e-poslovanja. Dosadašnji razvitak eposlovanja. Modeli e-poslovanja po pojedinim djelatnostima. Elektroničko trgovanje. Online zabava i rekreacija. Elektroničko bankarstvo i online financijske transakcije. Elektroničko izdavaštvo i nakladništvo. Elektronička tržišta. Čimbenici od utjecaja na strategiju e-poslovanja. Koncept lanca vrijednosti. Strategija postupnog osvajanja tržišne pozicije u e-poslovanju. Poslovni modeli. Uspostavljanje korporacijskog web mjesta. Oblikovanje, implementacija, održavanje i marketing korporacijskog web mjesta. Mjerenje učinkovitosti korporacijskog web mjesta. Perspektive e-poslovanja.
Literatura
- Panian, Ž (2002). Izazovi elektroničkog poslovanja. Zagreb, Narodne novine.
- Panian, Ž(2003). Odnosi s klijentima u e-poslovanju. Zagreb, Sinergija.
- Kalakota, R.( 2003). E-business 2.0., Zagreb, Mate.
- Baracskai, Z (2004). I u E-doba odlučuje čovjek, Zagreb, Sinergija.
- Baračkai, Z.; Velencei, J.; Dörfler, V. (2005): " Majstor i kalfa", Zagreb, Sinergija.
Oblik nastave
predavanje, vježbe, seminari i radionice
Način polaganja ispita
Studenti su obvezni pohađati predavanja i vježbe, sudjelovati u kontinuiranoj provjeri znanja, te tijekom studija samostalno izraditi i prezentirati prijedlog web mjesta s osnovnim elementima.