Međunarodni marketing
Godina studija: III
Nastavnici
Nositelj kolegija: Prof. .dr. sc. Lenko Uravić
Opis kolegija
- Spoznaja modela međunarodnog marketinga.
- Spoznaja organizacije upravljanja i rukovođenja međunarodnim marketingom.
- Spoznaja istraživanja međunarodnog marketinga.
- Spoznaja strategija u međunarodnom marketingu.
Literatura
Obvezna:
- Jozo Previšić, Ðurdana Ozretić - Došen, "Međunarodni marketing", Masmedia, Zagreb 1999.
Izborna:
- Lenko Uravić, "Cjenovne teorije"- nerecenzirana skripta
- dr. Mirko Marković, "Međunarodni marketing" - Logos, Split
- Stanley Paliwoda "International Marketing", Butterworth - Heinemann Ltd., Oxford, 1993.
- Erwin Georg Waldorf "Auslands - Marketing", Gabler, Wiesbaden, Deutschland, 1987.
- Zakon o trgovačkim društvima
Oblik nastave
Predavanja, seminari.
Način polaganja ispita
Pisani i usmeni dio