fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Međunarodni marketing

Godina studija: III

Nastavnici

Nositelj kolegija: Prof. .dr. sc. Lenko Uravić

Opis kolegija

  • Spoznaja modela međunarodnog marketinga.
  • Spoznaja organizacije upravljanja i rukovođenja međunarodnim marketingom.
  • Spoznaja istraživanja međunarodnog marketinga.
  • Spoznaja strategija u međunarodnom marketingu.

Literatura

Obvezna:

  1. Jozo Previšić, Ðurdana Ozretić  - Došen, "Međunarodni marketing", Masmedia,  Zagreb 1999.

Izborna:

  1. Lenko Uravić, "Cjenovne teorije"- nerecenzirana skripta
  2. dr. Mirko Marković, "Međunarodni marketing" - Logos, Split
  3. Stanley Paliwoda "International Marketing", Butterworth - Heinemann Ltd., Oxford, 1993.
  4. Erwin Georg Waldorf  "Auslands - Marketing", Gabler, Wiesbaden, Deutschland, 1987.
  5. Zakon o trgovačkim društvima

Oblik nastave

Predavanja, seminari.

Način polaganja ispita

Pisani i usmeni dio