Međunarodna ekonomija
Godina studija: III
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Ariana nefat
Opis predmeta
Opis predmeta: Uvod u predmet su osnovna polazišta i značajke marketinga neprofitnih organizacija, uključujući pojam, klasifikaciju i značaj neprofitnih organizacija u društvu. Slijedi strateško određenje i organizacija neprofitnih organizacija, Prema tome, obrađuje se strateško tržišno određenje, te potom razumijevanje ponašanja ciljnih skupina, prikupljanje i korištenje marketinških organizacija, a u kontekstu segmentacije, izbora ciljne skupine i pozicioniranja, Potom se govori o razvoju i organizaciji resursa, uključujući pribavljanje financijskih sredstava, privlačenje i izbor ljudskih potencijala, suradnja s profitnih sektorom, te organizacijska pitanja provedbe marketinških strategija, Slijedi oblikovanje marketinškog miksa u smislu upravljanja ponudom neprofitnih organizacija u kontekstu društvene dimenzije marketinga, upravljanje percipiranim troškovima, odluke o načinu, mjestu i vremenu djelovanja na ciljnu skupinu, te komunikacijska strategija. Potom se obrađuje vrednovanje i kontrola marketinških strategija. U konačnici se razmatraju glavne značajke primjene neprofitnog marketinga u pojedinim djelatnostima.
Literatura
Obvezna:
- Pavičić Jurica, Strategija marketinga neprofitnih organizacija, Masmedia, Zagreb, 2003.
- Meler Marcel, Neprofitni marketing, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 2003.
- Andreasen, Alan A, Philip Kotler, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Pearson Education, Inc., 2003.
Izborna:
- Kotler, Philip, Marketing for Nonprofit Organizations, Prentice-Hall, Inc., 1982.
Oblik nastave
Predavanja, seminari i radionice, vježbe, konzultacije i mentorski rad.
Način polaganja ispita
Pismeni i usmeni ispit, aktivnost u nastavi i kontinuirana provjera znanja.