fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Međunarodna ekonomija

Godina studija: III

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Ariana nefat

Opis predmeta

Opis predmeta: Uvod u predmet su osnovna polazišta i značajke marketinga neprofitnih organizacija, uključujući pojam, klasifikaciju i značaj neprofitnih organizacija u društvu. Slijedi strateško određenje i organizacija neprofitnih organizacija, Prema tome, obrađuje se strateško tržišno određenje, te potom razumijevanje ponašanja ciljnih skupina, prikupljanje i korištenje marketinških organizacija, a u kontekstu segmentacije, izbora ciljne skupine i pozicioniranja,  Potom se govori o razvoju i organizaciji resursa, uključujući pribavljanje financijskih sredstava, privlačenje i izbor ljudskih potencijala, suradnja s profitnih sektorom, te organizacijska pitanja provedbe marketinških strategija, Slijedi oblikovanje marketinškog miksa u smislu upravljanja ponudom neprofitnih organizacija u kontekstu društvene dimenzije marketinga, upravljanje percipiranim troškovima, odluke o načinu, mjestu i vremenu djelovanja na ciljnu skupinu, te komunikacijska strategija. Potom se obrađuje vrednovanje i kontrola marketinških strategija. U konačnici se razmatraju glavne značajke primjene neprofitnog marketinga u pojedinim djelatnostima.

Literatura

Obvezna:

  1. Pavičić Jurica, Strategija marketinga neprofitnih organizacija, Masmedia, Zagreb, 2003.
  2. Meler Marcel, Neprofitni marketing, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 2003.
  3. Andreasen, Alan A, Philip Kotler, Strategic Marketing for Nonprofit Organizations, Pearson Education, Inc., 2003.

Izborna:

  1. Kotler, Philip, Marketing for Nonprofit Organizations, Prentice-Hall, Inc., 1982.

Oblik nastave

Predavanja, seminari i radionice, vježbe, konzultacije i mentorski rad.

Način polaganja ispita

Pismeni i usmeni ispit, aktivnost u nastavi i kontinuirana provjera znanja.