Marketing u turizmu
Godina studija: III
Nastavnici
Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Danijela Križman Pavlović
Opis kolegija
Zbog specifičnosti sastavnica i kategorija turističkog tržišta te procesa koji se tu odvijaju, nameće se potreba posebnog izučavanja primjene koncepcije marketinga u turizmu. Cilj je kolegija osposobiti studente za upravljanje marketinškim aktivnostima u turističkim organizacijama, hotelijerskim poduzećima i putničkim agencijama. Sadržaji kolegija su: specifičnosti primjene koncepcije marketinga u turizmu; marketinške informacije u turizmu (istraživanje turističkog tržišta, marketinški informacijski sustav); instrumenti marketinškog miksa u turizmu (proizvod, cijena, promocija, prodaja i distribucija); upravljanje marketinškim aktivnostima u turizmu (planiranje, organizacija, kontrola); turistička destinacija; marketing u funkciji održivog razvitaka turizma.
Literatura
Obvezna:
- Senečić, J., Grgona, J. (2006). Marketing menadžment u turizmu. Zagreb: Mikrorad.
- Marušić, M., Prebežac, D. (2004). Istraživanje turističkog tržišta. Zagreb: Adeco.
- Kotler, P., Bowen, J., Makens, J. (2005). Marketing for Hospitality and Tourism. Upper Saddle River : Prentice Hall International, cop.
Izborna:
- Laws, E. (2002). Tourism marketing: Quality and Service Management Perspectives. London: Continuum.
- Lumsdon, L. (1997). Tourism Marketing. London: ITB.
- Middleton, V. T. (1995). Marketing in Travel and Tourism. Oxford: Butterworth- Heineman.
Oblik nastave
Predavanja, seminari
Način polaganja ispita
- Pismeni ispit (66,7%),
- Seminarski rad (16,7%),
- Pohađanje nastave (16,6%).