fakultet ekonomije i turizma "dr. mijo mirković", pula
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Preradovićeva 1, 52100 PULA

Marketing u turizmu

Godina studija: III

Nastavnici

Nositelj kolegija: doc.dr.sc. Danijela Križman Pavlović

Opis kolegija

Zbog specifičnosti sastavnica i kategorija turističkog tržišta te procesa koji se tu odvijaju, nameće se potreba posebnog izučavanja primjene koncepcije marketinga u turizmu. Cilj je kolegija osposobiti studente za upravljanje marketinškim aktivnostima u turističkim organizacijama, hotelijerskim poduzećima i putničkim agencijama. Sadržaji kolegija su: specifičnosti primjene koncepcije marketinga u turizmu; marketinške informacije u turizmu (istraživanje turističkog tržišta, marketinški informacijski sustav); instrumenti marketinškog miksa u turizmu (proizvod, cijena, promocija, prodaja i distribucija); upravljanje marketinškim aktivnostima u turizmu (planiranje, organizacija, kontrola); turistička destinacija; marketing u funkciji održivog razvitaka turizma.

Literatura

Obvezna:

  1. Senečić, J., Grgona, J. (2006). Marketing menadžment u turizmu. Zagreb: Mikrorad.
  2. Marušić, M., Prebežac, D. (2004). Istraživanje turističkog tržišta. Zagreb: Adeco.
  3. Kotler, P., Bowen, J., Makens, J. (2005). Marketing for Hospitality and Tourism. Upper Saddle River : Prentice Hall International, cop.

Izborna:

  1. Laws, E. (2002). Tourism marketing: Quality and Service Management Perspectives. London: Continuum.
  2. Lumsdon, L. (1997). Tourism Marketing. London: ITB.
  3. Middleton, V. T. (1995). Marketing in Travel and Tourism. Oxford: Butterworth- Heineman.

Oblik nastave

Predavanja, seminari

Način polaganja ispita

  • Pismeni ispit (66,7%),
  • Seminarski rad (16,7%),
  • Pohađanje nastave (16,6%).

Materijali