Marketing turističke destinacije
Autor:
Danijela Križman Pavlović
Nakladnik:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Odjel za ekonomiju i turizam "dr. Mijo Mirković"
Format knjige: B5, tvrdi uvez
Opseg knjige: 220 str.
ISBN: 978-953-7498-12-2
Godina izdavanja: 2008.
Kratak sadržaj:
- Turizam
- Marketing u turizmu
- Turistička destinacija
- Marketing turističke destinacije
- Upravljanje marketingom turističke destinacije
- Marketing turističke destinacije u funkciji njezina održiva razvoja
Izvadak iz recenzije - prof. dr. sc. Branke Berc Radišić:
« ... djelo ... ima društvenu potrebu i opravdanost izdavanja iz mnogobrojnih razloga, a posebno poradi sljedećeg: djelo sadrži nove definicije, nove modele i teorije, osobito o turističkoj destinaciji i procesu upravljanja marketingom turističke destinacije, te o usmjeravanju dionika turističke destinacije k usvajanju koncepcije održivog razvoja primjenom marketinške koncepcije (internog marketinga i demarketinga) ... ... namijenjeno je veoma širokom krugu čitatelja, primjerice: studentima, poduzetnicima, gospodarstvenicima, menadžerima, istraživačima, nastavnicima i inima koji su na bilo koji način u vezi s marketingom, turizmom i upravljanjem turističkom destinacijom.»
Cijena:
150,00 kn
Knjigu možete nabaviti na skiptarnici Odjela za ekonomiju i turizam, Preradovićeva 1. Za više informacija pošaljite e-mail na: knjigeOET(pri)efpu.hr