Management i poduzetništvo
Studijski program Management i poduzetništvo omogućuje stjecanje znanja potrebnih za samostalno upravljanje osobnim poduzetničkim projektom, odnosno omogućava prvostupnicima da sudjeluju u kreiranju, donošenju i provođenju poslovnih odluka u trgovačkom društvu.
Studijski program Management i poduzetništvo oblikovan je na način da omogući studentima stjecanje znanja i usvajanje vještina potrebnih za pokretanje i vođenje samostalnih poduzetničkih pothvata i projekata te za upravljanje i rukovođenje u svim vrstama organizacija i na svim organizacijskim razinama. Studente se tijekom studija potiče na traženje i razvijanje vlastitog karijernog puta, što im je omogućeno skupom obveznih i izbornih kolegija, koje studenti, ovisno o preferencijama, mogu birati i sa drugih studijskih programa.
Studijski program Management i poduzetništvo realizira se kroz različite nastavne aktivnosti: predavanja, seminare i radionice, vježbe, samostalne zadatke, konzultacije, mentorski rad i terensku nastavu, koja je prvenstveno usmjerena na upoznavanje studenata s dobrom poslovnom praksom, ali i s razvijenom institucionalnom podrškom poduzetnicima i gospodarstvenicima regije. U izvođenju kolegija naglašena je interakcija sa studentima, što je posebno omogućeno kroz rad u manjim grupama. Studenti kroz nastavu uče i usvajaju vještine rada u timu te različite metode znanstvenog istraživanja. Besplatan pristup internetu u svim dvoranama omogućuje im jednostavno pretraživanje dostupnih baza podataka i ostalih vrijednih Internetskih izvora, korisnih u rješavanju problemskih zadataka i analiziranju stvarnih situacija iz poslovne prakse kojima se nadopunjuju teorijska znanja različitih kolegija i potiče kritičko promišljanje tema.
Studij se izvodi na dvije razine, kao preddiplomski studij u trajanju od tri godine (akademski naziv Baccalaureus/a - sveučilišni prvostupnik ili prvostupnica ekonomije univ. bacc.oec.) te diplomski studij u trajanju od dvije godine (akademski naziv magistar ili magistra ekonomije mag.oec.).
Po završetku studija studenti su osposobljeni za donošenje poslovnih odluka, odnosno za uspješnu realizaciju svih temeljnih managerskih funkcija: planiranje, organiziranje, upravljanje ljudskim potencijalima, vođenje i kontroliranje. Završetak studijskog programa Management i poduzetništvo omogućuje studentima zapošljavanje na sljedećim poslovima: izvršni i savjetodavni poslovi u malim i srednjim poduzećima, menadžer pojedine poslovne funkcije, menadžer projekta, menadžer proizvoda, menadžer poslovnih procesa, menadžer odjela, savjetnik za management i organizaciju, istraživač i analitičar procesa i pojava u menadžmentu, samostalni poduzetnik.
Znanja i vještine stečene na studijskom programu Management i poduzetništvo omogućuju studentima zapošljavanje u profitnom, javnom i neprofitnom sektoru odnosno uspješno realiziranje poslovnih zadataka i preuzimanje odgovornosti za svoj rad i za svoje odluke bez obzira na vrstu organizacije i organizacijsku razinu. Uspješan menadžer i poduzetnik zahtijevaju raznovrsna znanja i hrabrost.
Ohrabrite se i upišite studijski program Management i poduzetništvo!
Popis predmeta
I. Semestar
- Uvod u ekonomiju
- Matematika za ekonomiste
- Ekonomska informatika
- Strani jezik:
- Engleski jezik I/1
- Talijanski jezik I/1
- Njemački jezik I/1
II. Semestar
- Trgovačko pravo
- Poslovno računovodstvo
- Statistika
- Izborni predmet:
- Odabrane teme Uvoda u ekonomiju
- Njemački jezik II/1*
- Metodologija istraživačkog rada
III. Semestar
- Osnove makroekonomije
- Mikroekonomija 1
- Marketing
- Uvod u poduzetništvo
- Izborni predmet:
- Radionica (workshop)
- Uvod u turizam
- Financijska tržišta
IV. Semestar
- Organizacija
- Javne financije
- Monetarna ekonomija
- Poslovni strani jezik (1):
- Engleski jezik I/2
- Talijanski jezik I/2
- Njemački jezik I/2
- Izborni predmet:
- Odabrane teme Trgovačkog ugovornog prava
- Politika konkurencije
- Interkulturalna komunikacija na njemačkom jeziku A
V. Semestar
- Management održiva razvoja
- Međunarodna ekonomija
- Poslovne financije
- Gospodarstvo Hrvatske
- Ponašanje kupaca
VI. Semestar
- Management
- Poslovno odlučivanje
- Ljudski potencijali i ekonomija rada
- Izborni predmet:
- Upravljanje kvalitetom
- Marketing proizovda i inovacija*
- Financijsko računovodstvo
- Ravizija i analiza poslovanja
- Poslovni strani jezik
- Engleski jezik I/3
- Talijanski jezik I/3
- Njemački jezik I/3
- Međunarodno poduzetništvo
- Interkulturalna komunikacija na njemačkom jeziku D
- Završni rad
*nastava će se održavati u zimskom semestru