Marketinško upravljanje
Studenti smjera Marketinško upravljanje stječu znanja iz područja marketinških aktivnosti potrebnih svakom trgovačkom društvu.
Studijski program Marketinško upravljanje dinamičan je i moderno koncipiran studij. Vodi ga mladi i uspješni tim profesora kojima je glavni cilj pružiti studentima teorijsko i praktično znanje iz područja marketinga. Za vrijeme studija studenti pohađaju nastavu iz velikog broja marketinških kolegija kako onih obaveznih tako i kolegija koje studenti tijekom studija mogu sami odabrati prema vlastitim preferencijama.
Studijski program Marketinško upravljanje izvodi se provođenjem različitih aktivnosti. Osim predavanja studentima se omogućuju obrade slučajeva iz poslovne prakse, timski rad na praktičnim vježbama, posjete poduzećima koja provode marketinške akivnosti, praktične vježbe i seminari. Nastava se održava u moderno opremljenim dvoranama i kabinetima uz pomoć najnovije tehnologije. Kroz rad u malim grupama te individualni pristup studentima je olakšano usvajanje marketinških znanja budući da se profesori mogu prilagoditi zahtjevima i posebnostima svakog studenta. Studij se izvodi na dvije razine i to kao preddiplomski studij u trajanju od tri godine (akademski naziv Baccalaureus/a - sveučilišni prvostupnik ili prvostupnica ekonomije univ.bacc.oec.) te diplomski studij u trajanju od dvije godine (akademski naziv magistar ili magistra ekonomije mag.oec.).
Studij je usklađen sa sličnim programima koji se izvode na sveučilištima širom Europe i priznat je na sveučilištima koja su u sustavu Bolonjskog procesa. Stoga studenti mogu jednostavno dio studija odslušati i na nekom od europskih sveučilišta budući da se program u potpunosti priznaje.
Po uspješnom završetku studijskog programa Marketinško upravljanje studenti usvajaju brojna marketinška znanja te su osposobljeni za poslove poput kreiranja marketinške strategije, upravljanja elementima marketinškog spleta (proizvodom, uslugom, markama, cijenama, distribucijom te komunikacijskim aktivnostima), istraživanja tržišta, upravljanja odnosima sa kupcima i korisnicima, organizacijom nastupa poduzeća na internetu te mnogim drugim poslovima za koje su potrebne kompetencije iz područja marketinga.
Nakon završenog studijskog programa Marketinško upravljanje studentima se pružaju brojne mogućnosti zapošljavanja na atraktivnim radnim mjestima ne samo u Hrvatskoj već i u poduzećima širom svijeta. Marketinški su stručnjaci cijenjeni i traženi u poduzećima iz različitih grana i sektora. Od poduzeća koja se bave prodajom proizvoda i pružanjem usluga preko neprofitnih poduzeća pa sve do državnih institucija.
Pridružite nam se i postanite dio uspješne marketinške priče!
Popis predmeta
I. Semestar
- Uvod u ekonomiju
- Matematika za ekonomiste
- Ekonomska informatika
- Strani jezik:
- Engleski jezik I/1
- Talijanski jezik I/1
- Njemački jezik I/1
II. Semestar
- Trgovačko pravo
- Poslovno računovodstvo
- Statistika
- Izborni predmet:
- Seminar
- Njemački jezik II/1*
- Metodologija istraživačkog rada
III. Semestar
- Osnove makroekonomije
- Mikroekonomija 1
- Marketing
- Ekonomska sociologija
IV. Semestar
- Javne financije
- Monetarna ekonomija
- Organizacija
- Poslovni strani jezik (1):
- Engleski jezik I/2
- Talijanski jezik I/2
- Njemački jezik I/2
- Izborni predmeti(2):
- Seminar / Vježbe
- Politika konkurencije
- Etika u marketingu
- Interkulturalna komunikacija na njemačkom jeziku A
V. Semestar
- Međunarodna ekonomija
- Upravljanje cijenama
- Poslovne financije
- Marketing proizvoda i inovacija
- Ponašanje kupaca
VI. Semestar
- Management
- Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja
- Management tržišnih komunikacija
- Izborni predmet:
- Neprofitni marketing
- Gospodarstvo Hrvatske
- Praktikum I
- Poslovni strani jezik
- Engleski jezik I/3
- Talijanski jezik I/3
- Njemački jezik I/3
- Interkulturalna komunikacija na njemačkom jeziku D
- Međunarodno poduzetništvo
- Završni rad